Verslo Idėjos Pristatymas: Patarimai, Kaip Pristatyti Verslo Idėją

Jei jums kokia nors verslo idėja nepatinka arba atrodo nuobodi, galbūt neigiamas išvadas padarėte per anksti. Dėl šios priežasties labai svarbu verslo idėjas pateikti kuo geriausiu ir įdomiausiu būdu jūsų numatytai auditorijai. Tinkamas savo verslo idėjų pristatymas skatina kitą suteikti tam galimybę. Parodykite jiems savo svajonės, vizijos ir istorijos, kuri paskatino jus būti čia, žvilgsnį. Galite turėti labai trumpą laikotarpį, kad įtikintumėte savo auditoriją, nesvarbu, ar tai klientas, ar potencialus investuotojas. Štai keli patarimai, padėsiantys padaryti jūsų verslo pristatymą geresnį ir paklausesnį.

Verslo idėjos pristatymo žingsniai:

Pirmas žingsnis – Pereikite prie reikalo:

Pateikiant pasiūlymą svarbu atsiminti, kad jūsų klientai ar potencialūs investuotojai yra užsiėmę žmonės. Laikas yra jų brangiausias turtas, kurio nevalia švaistyti. Taigi, nešvaistykite laiko atvykdami vėlai, klaidžiodami prie projektoriaus ar ilgai prisistatydami. Jie turi dalyvauti kituose susitikimuose ir spręsti kitas problemas. Verslo pasiūlymo pristatymą pradėkite nuo reikalo, pageidautina, jau pirmąją minutę. Yra didelė tikimybė, kad jūsų klientas jus pertrauks, todėl imkitės reikalo, kad pristatymas būtų įtraukiantis ir nebūtų sutrikdytas. Paskutinis dalykas, kurio norite, kad potencialūs investuotojai nuobodžiuotų arba prarastų susidomėjimą jūsų pristatymu. Štai kodėl labai svarbu turėti pristatymo struktūrą, nes ji verčia laikytis esmės ir greitai pereiti prie pristatymo svarbiausių aspektų. Jei žmonėms bus neaiški jūsų idėja nuo to momento, kai pradėsite kalbėti, jums bus sunku išlaikyti jų dėmesį. Verslo pristatymams yra siūloma Guy Kawasaki 10-20-30 taisyklė. Kawasaki yra rizikos kapitalistas, kuris, išgirdęs šimtus verslininkų idėjų, pasiūlė paprastą, naują požiūrį, kaip patraukti investuotojų susidomėjimą. Taisyklės esmė yra: iš viso 10 skaidrių, mažiau nei 20 minučių, ne mažesnis nei 30 dydžio šriftas. Šios taisyklės laikymasis sukuria tiesioginį, glaustą, akiai nepriekaištingą pristatymą, leidžiantį potencialiam klientui susipažinti su visa jūsų verslo apimtimi.

Antras žingsnis – Parduokite savo viziją:

Netinkama mintis ateiti į susitikimą ir iškart pradėti kalbėti apie save, savo įmonę ar savo produktus. Jei tai padarysite, jūsų klientas nedelsdamas sutelks dėmesį į kainą ir produkto savybes, dažnai baigdamas susitikimą jums nespėjus baigti pristatyti. Verčiau pirmiausia sutelkite dėmesį į vizijos pardavimą. Jūsų klientai nori žinoti, kaip jie gali įveikti savo konkurentus, pasiekti naujų klientų, išlaikyti esamus klientus ir padidinti pelno maržas. Taigi, nupieškite viziją, kaip ketinate jiems padėti šiose srityse. Istorija jaudina žmones labiau nei skaičiai ir šalti duomenys. Taigi, užuot vadovaudamiesi skaitmenimis, pasakykite įtikinamą istoriją, kuri juos emociškai gali sujaudinti, ir įkvėpkite juos savo svajone ar vizija. Jie matė, kad daugelis projektų žlugo, nepaisant daug žadančių tyrimų rezultatų, ir jie matė, kad projektai sėkmingi, nepaisant to, kad trūksta duomenų, kad būtų galima juos paremti. Taigi, ateikite į pristatymą su klientų patirtimi ir konkurentų žingsniais. Jūsų klientai daug labiau domisi tuo, ką sako jų klientai ir ką daro jų konkurentai, nei naujausiu tyrimu.

Trečias žingsnis – Sustabdykite ir užduokite klausimus:

Pakalbėję keletą minučių, sustokite ir užduokite savo klientui ar investuotojui klausimą. Tai puikus būdas kontroliuoti susitikimą, leidžiant klientui bendrauti ir išreikšti savo mintis apie pristatymą. Virtualiajame pasaulyje dėmesio trukmė yra trumpa. Kalbant apie skaidres, mažiau yra daugiau. Venkite rašytinio teksto blokų, kurie tiesiog atitraukia dėmesį nuo jūsų pranešimo. Pristatymui geriausia yra vaizdo ir balso derinys, suteikiantis galingą pristatymo toną. Reikia daugiau pastangų, kad virtualioje aplinkoje pateiktumėte energiją ir aistrą, kaip reikalaujama pagal dabartinį scenarijų. Asmeniškai lengviau perteikti savo asmenybę, tačiau virtualiu formatu lengva grįžti prie monotoniško pristatymo. Sukurkite tinkamą pristatymo aplinką, o tam gali padėti kalbėjimas stovint. Geras akių kontaktas padeda užmegzti ryšį. Užduokite klausimus, kad jie įsitrauktų ir atkreiptų dėmesį į jūsų pristatymą, pavyzdžiui, ar jie tai supranta, ar yra su jumis, ar iki šiol viskas aišku ir pan.

Ketvirtas žingsnis – Turėkite aiškią darbotvarkę:

Jūsų pristatymas taip pat turi turėti aiškią ir įtikinamą darbotvarkę. Tai turėtų prasidėti nuo įtikinamų priežasčių apsvarstyti jūsų pasiūlymą ir baigti tiesioginiu prašymu verslui. Kai kurie punktai, kurie gali padėti:

  • Galimybė. Pradėkite pristatymą iliustruodami galimybę ar iššūkį, kurio jūsų klientas nepastebi.
  • Privalumai. Aptarkite naudą, kurią klientas pasieks priimdamas jūsų verslo viziją. Norėdami pagrįsti savo teiginį, naudokite klientų atvejo analizę arba atsiliepimą.
  • Planas. Pateikite savo planą, kaip išspręsti kliento iššūkius / galimybes.
  • Įmonė. Trumpai pasidalinkite savo įmonės istorija, įskaitant tai, kam jūsų įmonė padeda sprendžiant šias problemas. Vadovaukitės savo patirtimi, pabrėžkite vartotojų problemą, o dabar laikas jums pasidalinti savo sprendimu. Šiuo metu jūs pristatote savo verslo modelį ir jo esmę.
  • Rekomendacija. Prieš uždarydami pristatymą, būtinai užduokite klausimus. Galite baigti paklausdami kliento: „Ar norite mūsų pagalbos? O gal norėtumėte pasinaudoti šia galimybe?

Penktas žingsnis – Atrodykite profesionaliai:

Tai atrodo taip akivaizdu, tačiau dažnai yra pamirštama. Jei pristatytumėte potencialiam investuotojui akis į akį, mažai tikėtina, kad pasirodytumėte laisvalaikio drabužiais. Tas pats galioja ir virtualiems pristatymams. Virtualaus susitikimo metu būkite profesionalūs ir apsirenkite taip, lyg turėtumėte verslo reikalus tiesiogiai, bent jau nuo juosmens. Ypač virtualaus susitikimo metu turėkite omenyje savo apšvietimą ir tai, ką auditorija mato už jūsų. Geriausias būdas yra turėti natūralią šviesą priešais jus. Iš anksto pasimatuokite rūbus ir išbandykite technologijas, kurias naudosite. Stebėkite savo balso ir rankų judesius, treniruokite savo žingsnį. Nepalikite nieko atsitiktinumui. Netvarka, netvarkingumas atitraukia auditoriją ir sukuria neigiamą įspūdį.

Šeštas žingsnis – Apibūdinkite savo finansinius poreikius:

Sunkiai dirbote, kad sukeltumėte susidomėjimą, apibūdintumėte savo verslo pasiūlymą ir užsitikrintumėte investuotojų finansavimą. Dabar atėjo laikas prašyti investicinio kapitalo. Kiekvieną kartą, kai prašote finansavimo, turėtumėte drąsiai pristatyti savo poreikius ir būti konkretūs. Kitaip tariant, pereikite tiesiai prie reikalo. Paaiškinkite numatomas verslo pajamas ir nurodykite numatomas šių prognozių datas. Ar turite esamų investuotojų? Įtraukite dabartinį sukauptą kapitalą, kuris parodo investuotojams, kad kiti jau remia jūsų įmonę. Prašykite tikslios pinigų sumos ir pasakykite jiems, kaip planuojate grąžinti investicijas. Pasakykite, kiek grąžinsite investuotojams? Ar tai bus pirminė suma, ar jie atgaus savo investicijas ir palūkanas ar pelną? Atsakykite į visus jų klausimus, nes investuotojai šiuo klausimu yra profesionalai ir žino, ko paklausti. Jie turi daugiau patirties investuojant, todėl būkite pasirengę atsakyti į visus savo logistikos klausimus.

Septintas žingsnis – Palikite atsisveikinimo dovaną, kad prisimintų jus:

Jūsų verslas yra jūsų kūdikis, bet investuotojai visada sulaukia pasiūlymų. Gali būti, kad praėjus kelioms dienoms po pristatymo jie gali pamiršti apie jūsų įmonę. Nepriimkite to asmeniškai, o vietoj to sukurkite strategiją, kaip visada išlikti šviežiems ir matomiems. Padovanokite jiems brošiūrą ar kūrybinį suvenyrą apie savo verslą, atspindintį jūsų išradingumą ir primenantį, kodėl esate kitoks! Nebūtinai tai turi būti brangi dovana, kartais užtenka mažo gesto. Šis gestas gali atrodyti mažas, bet bus labai naudingas, jei jis bus pateiktas tinkamai, kaip priminimas apie jūsų pristatymą.